Pytania i odpowiedzi

1. Czy przesyłki są ubezpieczone?

Odp: Wszystkie nasze przesyłki są ubezpieczone, zawsze powinni Państwo poprosić kuriera o możliwość sprawdzenia zawartości - kurier nigdy nie może tego odmówić.

2. Co jeżeli zawartość przesyłki jest uszkodzona?

Odp: Towary wysyłane z naszych magazynów są nowe, nieuszkodzone, w przypadku uszkodzenia przesyłki w transporcie należy poprosić kuriera o spisanie protokołu szkody, a następnie jako konsument mogą dochodzić Państwo odszkodowania od przewoźnika, mogą Państwo również odmówić przyjęcia przesyłki. Nasze przesyłki są zawsze ubezpieczone na pełną kwotę czyli koszt towaru oraz koszt transportu. W razie dodatkowych pytań zapraszamy do kontaktu telefonicznego lu mailowego.

 3. Co jeżeli towar "zepsuje się" w czasie trwania gwarancji?

Odp: Zapewniamy serwis gwarancyjny jak i pogwarancyjny "door-to-door". szczegółowe informacje znajdą Państwo w dziale Reklamacje i zwroty.

 

 

Jeżeli mają Państwo więcej pytań zapraszamy do kontaktu poprzez e-mail: kids.tech.toy@gmail.com; lub na numery telefonu: 695 742 144 / 695 771 113

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl